Re: Asus EAH4850 - wyposazenie

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 23:01:20 MET

Michal Bien wrote:
>IMHO nie po to bierze sie karte z 3 letnia gwarancja by ja
> tracic od razu przez zmiane chlodzenia.

Niby tak ale ja lubie poskupiac sie noca przed monitorem a wyjace
wentylatory na kartach graficznych tego nie ulatwiaja.

Wiem wiem kupuj pasywna ale zima idzie trzeba troche pograc. Minimalnie
bede chcial zmniejszyc ryzyko utraty kasy poprzez to ze kupie karte
miesiac posiedze w halasie co by sie karta wygrzala i potem jezeli nic
nie padnie zabiore sie za wymiany.

--
Pozdrawiam
Tomek