Re: Asus EAH4850 - wyposazenie

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 01:35:41 MET

Tomek Banach <bez_tegotbanan@poczta.onet.pl> wrote:

> Jak duze jest to ryzyko ?

            Wielkie nie, ale ludzie sa zdolni i potrafia nawet spalic plyte
wkladajac odwrotnie pamiec (spore osiagniecia, a jednak zdarza sie).
Od kiedy GPU maja ramki zabezpieczajace przed ukruszeniem nalezy martwic
sie raczej nie o rdzen, a o mozliwosc zwarcia na PCB z radiatorem - AFAIK
to jest jeden z najczestszych powodow uszkodzen. No i aby byc uczciwym
trzeba od razu pomachac gwarancji na pozegnanie, a nie sciemniac "ze sie
karta wziela i zepsula sama z siebie". IMHO nie po to bierze sie karte z
3 letnia gwarancja by ja tracic od razu przez zmiane chlodzenia.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938