Re: Notebook+TV - jaki kabel?

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 11:14:30 MET

dziuniek pisze:
> Nada się taki co miał będzie prócz wtyku s-video także taki do audio
> po stronie lapa, a po stronie Tv wystarczy scart/same chinche. chyba
> że chcesz dźwięk do jakiejś wieży czy innego zestawu audio a nie
> bezpośrednio do tv/dźwięk z tv idzie przez jakieś dolby ;) przykład:
>
> http://www.allegro.pl/item467775870_kabel_s_video_audio_euro_10m_hq_od_activejet.html

Dzięki. Wczoraj oglądałem te kable na Allegro. Tak mi sie wydawało, że
musi być właśnie taki kabelek. Natomiast moją niepewność budzi tylko
zgodność połączeń w scart'cie luminancji i chrominancji (poczytałem
trochę o tym). Ktoś z grupy, kiedyś podawał stronkę z opisem kabli do
TV-OUT: http://www.solar.blurp.org/tvout.html
Oczywiście nie da się tego sprawdzić póki nie kupię - natomiast
chciałbym mieć w razie czego możliwość demontażu wtyku scart - co by
inaczej polutować kable (te droższe kable mają zalewane wtyczki z tego
co widziałem na Allegro - np taki Prolink).

Pzdr, OMSON