Re: GA-EP35-DS3 vs GA-P35-S3G

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 13:38:15 MET

> Z tego co testowałem - D.E.S to bajer zmniejszający... stabilność
> (przynajmniej przy podkręcaniu). Bez podkręcania - system oczywiście
> działał stabilnie, ale

DES jak sama nazwa wskazuje destabilizuje pracę systemu. Nie polecam nikomu
gdyż samemu sparzyłem się po zainstalowaniu DES-a, system chodził bardzo
dziwnie, pomogła reinstalka . Sam posiadam obecnie GA-EP35-DS3 i E8600@3.33
bez podkręcania i pod 100% obciążeniem czujnik w Evereście pokazuje 28W
zużycie prądu na procesorze. Co ciekawe testowałem E8400 i tam zużycie prądu
było większe i wynosiło 35W pod 100% obciążeniem. Jedyna różnica to, że
E8600 chłodzi "fryzjer" Pentagrama i ma on w idle 21 stopni a E8400 chodził
na fabrycznym intela i miał jakieś 10 stopni więcej.