nx7400 -> jaka stacja dokująca

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 11:11:19 MET

Witam,

Prosiłbym Was o poradę. Zastanawiam się nad zakupem stacji dokującej,
ponieważ wydaje mi się, że będę mógł:
- zasilać komputer przez porządny zasilacz (ten do laptopa raz mi się
już zepsuł), a ten od komputera będę traktował jako przenośny
- internet, myszkę, tradycyjną klawiaturę i większy monitor będę mógł
bezpośrednio podłączyć do stacji i pracować przy _zamkniętym laptopie_

Jeśli jest jak sądze, to który polecilibyście (mam mało miejsca):
http://www.ceneo.pl/;004c1620;017P0-43336.htm

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Brycki