Jacek Rogalewicz pisze:
> Wolno ci wyjac dysk i oddac laptopa bez niego, o ile reklamacja nie dotyczy
> samego dysku.
> Np. AC Serwis (naprawiaja w ramach gwarancji m.in. Toshiba, IBM/Lenovo, HP)
> nie robi z tym zadnych problemow
dokładnie. zresztą nie wiem jak w innych, ale w HP (serie biznesowe) jak
zostawiasz im dysk w laptopie wysyłanym do serwisu to domagają się
dołączenia oświadczenia o zgodzie na utratę danych.
-- _____ _______________/ \_______________ |GG: 2822174 \_____________ Szarlih _____________/ |tlen/konnekt: szarlih \__________ _ _ __________/ |ICQ: 254990166 \_________/ |mail w nagłówku fałszywyReceived on Sun Nov 2 01:00:05 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 02 Nov 2008 - 01:51:00 MET