Re: Laptop do serwisu jak ukryć HD ?

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 16:01:27 MET

Użytkownik "," <i7i7@@@onet.pl> napisał w wiadomości
news:gehq89$nl1$1@news.onet.pl...
> Musze wysłać do naprawy gwarancyjnej Laptop .
> Problem w tym że mam bardzo dużo ważnych informacji i programów na dysku
> twardym
> przegranie ich na inny dysk odpada a dysku wyciągnąć przecież nie mogę.

Dlaczego nie mozesz?
Wolno ci wyjac dysk i oddac laptopa bez niego, o ile reklamacja nie dotyczy
samego dysku.
Np. AC Serwis (naprawiaja w ramach gwarancji m.in. Toshiba, IBM/Lenovo, HP)
nie robi z tym zadnych problemow, serwis Fujitsu-Siemensa tez nie (rowniez w
przypadku zaplombowanych komputerow stacjonarnych).

pzdr.
/Jacek Rogalewicz