Uśmierciłem płytę nowym BIOSEm, co teraz?

Autor: pikolo <pikolo_at_send.pl>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 13:18:23 MET

Miałem taką maszynę:
Płyta głowna: Gigabyte GA-8SIML FS220 (rev. 2.0)
P4 1.7GHz, 512MB DDR, 80GB HDD, Geforce 2 MX

Cos mnie podkusiło i znalazlem na stronach Gigabyte nowy bios z 2006r. do
plyty o tym samym modelu ale bez fs220
http://gigabyte.pl/products/mb/driver/ga-8siml_20.html

Podczas flashowania ciagle wyskakiwalo info ze bledna wersja biosu.
Poszedlem po calosci i wylaczylem w opcjach informowanie o tym, sflashowalem
bios no i plyta umarla. Wiatraki na plycie sie kreca ale nie glasza sie
post. BIOS to lutowany na plycie Phoenix. Jest jakas procedura uratowania
sprzetu czy zapomniec i wyrzucic?