Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 23:15:22 MET

Użytkownik "ChOpLaCz" <choplacz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gean4h$dqn$1@inews.gazeta.pl...

> Wiesz. To kwestia percepcji. Jeden widzi, inny nie. Generalnie specyfika
> budowy matrycy powoduje to, że obraz generowany pixel w pixel
> (rozdzielczość natywna) jest jak brzytwa. Każda inna rozdziałka niż
> natywna powoduje "udawanie" przez matrycę rozdzielczości innej, niż
> pozwala na to jej fizyczna budowa. Czy ktoś się z tym zgadza, czy nie -
> obraz musi być gorszy (i jest!) - a to czy dany zawodnik to dostrzega
> (?)... j/w. Osobiście nie dopuszczam wariantów skalowania i widzę je
> bardzo wyraźnie. Tyle, że zdarzają się b. nieczęsto. Ot - CRYSIS :) i
> [...]

Nie to, że nie widzę, tylko po prostu ten monitor ładnie skaluje a w dodatku
matryca S-PVA robi swoje na plus do tego stopnia, że mi to nie przeszkadza
bo trzeba się przyglądać że jest nie do końca jak ma być. Na NEC'u 1770NX z
matrycą TN było gorzej i tam jednak tylko natywna.

Inna sprawa to subiektywne odczucia.

Pozdrawiam.

--
Irokez