Re: GeForce 7600 GS AGP czy ma PureVideo HD?

Autor: esperanto <esperanto_at_poczta.fm>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 10:37:20 MET

"Marcin" <mwlodarc@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:ge9ak8$gpn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> W/g informacji na stronie producenta:
> http://www.gigabyte.com.tw/Support/VGA/Driver_Model.aspx?ProductID=2334
> i na liscie nVidii:
> http://www.nvidia.com/page/purevideo_support.html
> karta ta wspiera odtwarzanie materialu HDTV (H.264) i odciaza procesor.
> Ja za nic nie moge jednak zmusic jej do takiego dzialania. Jakiego
> programu
> nie sprobowalbym (z tych, ktore teoretycznie wspolpracuja z PureVideo HD,
> czyli: Nero Vision 3, Powerdvd 8 trial, Windvd 9 trial, Arcsoft Media
> [...]

Szanowny kolego

Mam Athlona64 3000+ podkreconego na 2340MHz wraz z geforce 6600 i moge bez
problemow odtwarzac material 1080p.
Aby tego dokonac musisz sobie sciagnac z sieci codec
COREAVC 1.8.5 do obrazu
MEDIA PLAYER CLASSIC HOME CINEMA EDITION jako playera i ustawic w Playback
output na OVERLAY MIXER.

Pozdrawiam,