GeForce 7600 GS AGP czy ma PureVideo HD?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 10:32:56 MET

Witam,
W/g informacji na stronie producenta:
http://www.gigabyte.com.tw/Support/VGA/Driver_Model.aspx?ProductID=2334
i na liscie nVidii:
http://www.nvidia.com/page/purevideo_support.html
karta ta wspiera odtwarzanie materialu HDTV (H.264) i odciaza procesor.
Ja za nic nie moge jednak zmusic jej do takiego dzialania. Jakiego programu
nie sprobowalbym (z tych, ktore teoretycznie wspolpracuja z PureVideo HD,
czyli: Nero Vision 3, Powerdvd 8 trial, Windvd 9 trial, Arcsoft Media
Extreme), to zawsze obciazenie procesora dochodzi do 100% (Athlon64 3200+) i
obraz skacze.
Gdzies w sieci znalazlem info, ze karta musi byc na PCI-E i byc zgodna z HDCP,
ale wydaje mi sie, ze dotyczy to tylko odtwarzania plytek blueray czy hd-dvd.
Ja natomiast probuje odtworzyc plik z dysku.
Czy ktos mial podobne problemy i udalo sie je jakos rozwiazac?
Pozdrawiam,
Marcin