Re: czy sa dyski twarde odporne na mroz?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 18:44:37 MET

Dnia 2008-10-29 18:04, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Standard IBM PC jest Billa. Część oprogramowania (akurat nie DOS)
> ponoć też jego -- chodzą słuchy o kawałku BIOSu i BASICa. Ponoć
> to w tym komputerze było objęte ścisłą ;) tajemnicą. :) Resztę
> można było klonować.

Po pierwsze to może wreszcie wyjawisz co mieści się pod twoim
określeniem "standard IBM PC", ale poproszę precyzyjnie.
BO dla mnie standard IBM PC to pewien sprzęt do którego
Bill ani jego firma reki nie przyłożyli.
Basic był elementem DOSu czyli oprogramowania zewnętrznego
(uruchamianego z dyskietki / dysku). BIOS to było oprogramowanie
wewnętrzne tylko że nie słyszałem żeby Bill pisał BIOS dla IBMa.

Pozdrawia