Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 14:45:13 MET

> Stosuję w domu, mam 19" nie panoramę i dla mnie
> o wiele fajniej jest widzieć całą stronę
> odrazu - jak się szuka jakichś informacji i
> przegląda duże ilości stron, to oszczędza dużo
> czasu i czyta się IMO lepiej.

No na bank!

> Odnośnie kątów, nie ma co narzekać, minimalnie
> widać różnicę w kolorze u góry i na dole niż na
> środku, ale ja głównie szukam informacji, a nie
> przyglądam się kolorkom na stronie. Po chwilo od
> obrócenia już się człowiek przyzwyczaja i tego
> nie widać.

To fakt, tam gdzie tekst i szukanie po necie
odczucia mogą
być (zapewne są) zupełnie inne niż przy graniu czy
grafikowaniu.

> Wiem, że niektórym wybitnie przeszkadza martwy
> piksel i dla niektórych takie coś to już monitor
> do wymiany, lecz mi takie coś nie przeszkadza.

Też tak myslałem :)
Teraz mam plamę jak pięść. Wkurza, ale da się
pracować :)

> Na większości stron nie widać, bo mają tyle
> grafik, że taki efekt ginie w ich gąszczu.
> Proponuję sobie w sterowniku obrócić obraz o 90
> stopni i monitor położyć bokiem, zawsze to jakiś
> pogląd na to będzie.

Heh. Na to nie wpadłem. :)

A jak wygląda sprawa "łatwości" pivota.
Duży to zachód i trzeba gimnastyki (jak gietkośc
kabli?) aby przeskoczyć sobie z pionu w poziom?
Za każdym razem trzeba przełacząć sterownik?