Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 16:27:45 MET

ChOpLaCz pisze:

> Heh. Na to nie wpadłem. :)
>
> A jak wygląda sprawa "łatwości" pivota.
> Duży to zachód i trzeba gimnastyki (jak gietkośc
> kabli?) aby przeskoczyć sobie z pionu w poziom?
> Za każdym razem trzeba przełacząć sterownik?

Podłożyłem sobie kombinacje klawiszy do obrotu w jedną i drugą stronę,
kable przy obracaniu nie przeszkadzają. Co do ciągłego przełączania,
generalnie ja zazwyczaj mam cały czas obrócone o 90 stopni, sterownik
pamięta, że obraz jest odwrócony, ale obracam do normalnej pozycji, jak
chcę pograć. Trochę śmiesznie wygląda, jak kompa włączam, bo obraz jest
z boku dopóki się sterowniki od grafiki nie załadują. Słyszałem o
pivotach automatycznych, że jak się obróci obraz, to samo przełączy, ale
nie widziałem, pewnie to podłączone wtedy jest przez USB czyli też
system musi wystartować najpierw i uruchomić program, który to
kontroluje i pewnie takie rozwiązanie trochę kosztuje, jednak ręczne
przełączanie w niczym nie przeszkadza.