Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 14:33:41 MET

ChOpLaCz pisze:

> Stosujesz, czy sugerujesz?
>
> Teoretycznie tak, a jak to się ma praktycznie?
> Ja wolę mieć marginesy po boku na "zawsze
> pod reka" komunikator czy jakieś widgety.
>
> W pionie...?
> Jak kąty widzenia?

Stosuję w domu, mam 19" nie panoramę i dla mnie o wiele fajniej jest
widzieć całą stronę odrazu - jak się szuka jakichś informacji i
przegląda duże ilości stron, to oszczędza dużo czasu i czyta się IMO lepiej.
Odnośnie kątów, nie ma co narzekać, minimalnie widać różnicę w kolorze u
góry i na dole niż na środku, ale ja głównie szukam informacji, a nie
przyglądam się kolorkom na stronie. Po chwilo od obrócenia już się
człowiek przyzwyczaja i tego nie widać.
Wiem, że niektórym wybitnie przeszkadza martwy piksel i dla niektórych
takie coś to już monitor do wymiany, lecz mi takie coś nie przeszkadza.
Na większości stron nie widać, bo mają tyle grafik, że taki efekt ginie
w ich gąszczu. Proponuję sobie w sterowniku obrócić obraz o 90 stopni i
monitor położyć bokiem, zawsze to jakiś pogląd na to będzie.