Re: Reinstalacja systemu - lenovo ThinkPad r61

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 20:04:36 MET

qwerty pisze:
> Użytkownik "Luiza" <luizka@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> Najprawdopodobniej potrzebujesz jednej płyty dvd (nie wiem jak w tym
> dokładnie modelu, ale z reguły wystarcza jeden). Na tej płycie jest
> system+śmieci od producenta laptopa.

Wypala się 2 płyty. Pierwsza to płyta startowa z softem ThinkVantage,
druga to obraz systemu z tzw "śmieciami" od producenta. Ja używam zawsze
2 płyt DVD, choć na ta pierwszą może i da się użyć CD. Wypala się z
poziomu Windows, w menu start jest odpowiedni skrót do programu, chyb a
"Create Recovery media".
System reinstalujesz botując z tej pierwszej i potem zapodając ta drugą.
I jak by co: zahaczenie/odhaczenie odpowiednich opcji podczas instalacji
pozwala na zainstalowanie gołego systemu bez dodatkowego softu Lenovo.
Znajomość j. angielskiego pomaga.

--
Slaw