Re: Reinstalacja systemu - lenovo ThinkPad r61

Autor: Luiza <luizka_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 20:18:31 MET

> Pożyczyć od znajomego nośnik visty oem i samemu zainstalować system. Jakbyś
> chciała użyć recovery z laptopa kasuje wszystkie dane i układ partycji
> (przywraca tak jak go nabyłaś).

Zapomniałam napisać że mam win xp a nie viste, to bez sensu że jak
chce przeinstalować system z tego co mam to muszę przenosić gdzieś
wszystkie dane i
tworzyć od nowa wszystkie partycje, nie potrafię tego zrozumieć że nie
dają możliwości sformatowania C i instalacji samego systemu.

Dziękuję za odpowiedź.