Re: Flash Biosu

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 17:22:25 MET DST

zdumiony wrote:
> Czy jedynie z dyskietki czy też z CD i USB? Czy do nadpisania biosu
> trzeba zmienić jakiś jumper? co wolałbym bo gdy nie trzeba nic
> przestawiać na płycie to każdy wirus może przestawić.
> Mam płytę GA-M55PLUS-S3G.

Czemu nie czytasz instrukcji? pierwszy link w google skierował
mnie do odpowiedniego linku:
http://download.gigabyte.ru/manual/motherboard_manual_m55plus_s3g_e.pdf
Od 56strony się zaczyna, możesz też zrobić to z poziomu Windowsa
(63strona)

Aktualizacja: możliwa z każdego urządzenia, co pozwala na bootowanie.
Z pendrive jest to b.proste, wystarczy umieścić na nim np. FreeDOS
(ostatnio pisałem o tym na przykładzie Aspire One):
http://www.aspire1.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=126

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,