Re: Flash Biosu

Autor: Łukasz Wróblewski <lukwrobl_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 22:03:00 MET DST

Dnia Fri, 24 Oct 2008 15:22:25 +0000 (UTC), DooMiniK napisał(a):

> Aktualizacja: możliwa z każdego urządzenia, co pozwala na bootowanie.
> Z pendrive jest to b.proste, wystarczy umieścić na nim np. FreeDOS

Zgadzam się. Co prawda nie znam płyty, ale jeżeli pozwoli zdecydowanie
polecam użycie innego nośnika, niż dyskietka. Ostatnio wręcz spotkałem się
z zaleceniem producenta płyty głównej aby nie używać do tego celu
dyskietek. Wygodnie jest wystartować przez usb i wgrać flasha pod dosem.
Rozwiązań spod windowsa nigdy do flashowania płyty głównej nie stosowałem
ale nie wydaje mi się to super bezpieczne, zawsze może coś windę zwiesić.

Ps. koniecznie sprawdź czy wgrywasz dobrego biosa, chodzi o model płyty i
jej rewizję!