Re: nagrywarka dvd

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 17:26:46 MET DST

Kerry jest autorem poniższej notatki:

> Nie ukrywam, że kupię tanią. Jest szansa, że jeden producent będzie
> lepszy od drugiego, czy jednak obecnie to totolotek?
> Innymi słowy - jesteście w stanie polecić konkretnego producenta i/lub
> model?

Pioneer, Plextor, LG mogę polecić, odradzam Samsunga, Lite-Ona

> Pisząc tanią, mam na myśli - tanią :) Powiedzmy maksymalnie 90zł.

ja ostatnio dałem 60zł za Pioneera DVR-215, fenomenalna korekcja zarówno
przy zapisie jak i odczycie, a do tego nawet cicha. teraz zastąpił ją
model 216 wiec jak gdzieś dorwiesz 215 to powinien być bardzo tani, a
zrobisz świetny interes ;) wersja z literką D nie obsługuje DVD-RAM,
więc pewnie to Ci nie przeszkodzi.

--
                 _____