Re: COMPACT FLASH - ktory najtrwalszy?

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 17:03:36 MET DST

K <a@b.c> wrote in news:gdpmn9$vk4$1@mx1.internetia.pl:

> mam jeden router w sieci postawiony dwa lata temu na kingstonie. dziala
> i nie zglasza zadnych bledow mimo wlaczonego logowania.

a oprocz wlasnie tego logowania duzo jest tych zapisow na tym "dysku"?

jak sadzicie, jak bym chcial zrobic na tym takie domowe centrum multimedialne
(i dlatego chodzi mi o cichosc), czy w ogle taki internetowy domowy bardzo
cichy komputer - to jak dlugo te CF wytrzymalyby te ciagle zapisy?

bo jesli wiecej niz rok-dwa to jak dla mnie gra warta swieczki...

--
Y?