Re: COMPACT FLASH - ktory najtrwalszy?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 22:14:14 MET DST

Yyy wrote:
> jak sadzicie, jak bym chcial zrobic na tym takie domowe centrum
> multimedialne (i dlatego chodzi mi o cichosc),

Centrum multimedialne na CF? Moim zdaniem to nie ma wielkiego sensu. Włóż
tam jakiś klasyczny dysk, np. laptopowy - jeśli dobrze dobierzesz model,
masz gwarantowaną bezgłośność. U mnie w laptopie siedzi stary Fujitsu
mht206rah i jest on całkowicie niesłyszalny - leżąc w łóżku 20 cm od
laptopa słyszę jedynie buczące cewki stojącego 2m dalej monitora LCD i
cichy pisk z TV, o dysku nie ma mowy (chyba, że przyłożę ucho do obudowy
notebooka albo zacznę przetwarzać jednocześnie kilka dużych plików).

k,