Re: Jak zachowuja sie ceny nowych procesorow

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 21 Oct 2008 - 02:22:36 MET DST

> Ja złożyłem komputer dla siostrzeńca. Części kupowałem od 18 września
> przez tydzień. Przez skok dolarów podrożało tak, że gdybym chciał teraz
> kupić to samo musiałbym zapłacić o ponad 350 zł więcej ;)

to jest glownie przez spekulacyjna, zlodziejska,
wykorzystujaca sytuacje na rynku (mamy kryzys, uolaboga!)
polityke roznych firm;
to ze dolar idzie w gore ma tu najmniejsze znaczenie;

zauwaz, ze jak dolar spada, to ceny az tak mocno nie spadaja,
(bo mamy na magazynach towar po starej, wysokiej cenie :)
ale jak dolar idzie w gore, to ceny czesci ida w gore,
(bo akurat to nie towar z magazynu :)
co wiecej - czesc czesci idzie ostro w gore a czesc ostro spada - dlaczego?
- przeciez dolar idzie w gore :)

lg produkowane w mlawie spadaja, samsungi z wegier czy iijamy z
cholera-wie-skad tez spadaja...