Re: Jak zachowuja sie ceny nowych procesorow

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 21 Oct 2008 - 02:25:37 MET DST

> Ja sie wlasnie wacham niby 300zl za 5050 to nie jest duzo ale bardzo ale
> to bardzo nie lubie przeplacac - i stad caly watek.

nikt nie lubi przeplacac,
ale czasami po prostu chcesz juz miec ten pieprzony komputer
i miec w koncu spokoj i przestac sledzic ceny, czytac testy,
lazic po forach, bo na tym zycie sie nie konczy :)

ja przeplacilem za kompa - kupilem nowosci
(plyta - nowosc, ekran - nowosc, itd)
ale mam go juz i mam spokoj,
no chyba, ze zacznie nawalac - wtedy sie naprawde wkurze...