Re: Jak zachowuja sie ceny nowych procesorow

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp_at_home.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 09:59:22 MET DST

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:gdj7c2$hqv$1@news.task.gda.pl...

> to jest glownie przez spekulacyjna, zlodziejska,
> wykorzystujaca sytuacje na rynku (mamy kryzys, uolaboga!)
> polityke roznych firm;
> to ze dolar idzie w gore ma tu najmniejsze znaczenie;

Kurs dolara ma chyba jednak znaczenie. Zestaw kupowałem jak dolar był po 2
zł teraz jest ponad 3 i ceny tego zestawu poszły już w górę o ponad 700 zł.
Ale rzeczywiście masz rację co do spekulacji bo gdyby to była zależność
wprost to cena wzrosłaby o 1800 ;).
Gdybym miał teraz kupować coś za taką samą kwotę jak wtedy to sporo
musiałaby się pogorszyć konfiguracja...

Pzdr
Jacek