BlueSoleil 6.0 - pomocy

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 16:35:53 MET DST

Witam.
Trochę nieopatrznie prośbę o pomoc zamieściłem na
alt.pl.comp.sterowniki, która, jak widzę nie jest aktywna od miesiąca,
tak więc powtarzam swoją prośbę tutaj. Może ktoś pomoże:

Proszę o pomoc kogoś, kto ma BlueSoleila w wersji 6.0. Kupiłem powyższy
program i spisywał się znakomicie. Od jakiegoś czasu program proponował
mi uaktualnienie do wersji 6.2.227. Po aktualizacji mam różne problemy z
urządzeniami, które bez problemu działały. Chcę wrócić do poprzedniej
wersji, czyli 6.0.227. Niestety nie zapisałem na dysku pliku
instalacyjnego. Nie mogę też znaleźć pliku instalacyjnego w sieci.
Wszędzie są albo stare wersje (5.0 i starsze), albo najnowsza 6.2.
Próbowałem 5.0, ale niestety moja licencja nie obejmuje starszych
wersji. Napisałem do firmy, aby udostępnili mi wersję 6.0, bo na stronie
download nigdzie nie ma. Niestety, powiedzieli, że nie wspierają już
starej wersji i proszą o opisanie im problemów, co na pewno zrobię, ale
nie zamierzam czekać nie wiadomo ile na rozwiązanie problemów.
Moja wersja BlueSoleil to 6.2.227.11 (wersja mobile). Chodzi mi o jej
odpowiednik w wersji 6.0.xxxxx
Za podesłanie pliku, linka do pliku lub torrenta serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam,
Pawel W.

--
W 1968 wystarczyla moc obliczeniowa 2 C-64 aby poslac rakiete na
ksiezyc. Teraz 2006 potrzeba sily obliczeniowej Pentium IV 3GHz aby