Re: Ekonomiczne drukowanie

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 16:20:59 MET DST

> To może być opłacalne, ale:
> - jaki jest okres ważności tuszu ?, gdy mam ilość na wielokrotne
> napełnianie

szczerze powiedziawszy nie wiem pewnie ze 2 lata u mnie stoi litrowy chyba z
rok, narazie nic mu nie jest zużyte jest może 15% ;) generalnie jak za rok
się popsuje to nawet nie będzie żal wyrzucić :)

> - czy zasobniki są do tego przystosowane, czy nie będzie jakiegoś wycieku
> i uszkodzenia drukarki

uszkodzenia drukarki nie powinno być przynajmniej u mnie z kardridzami HP 45
wyciąga się gumową zatyczkę, zalewa, odsysa 2 ml, zatyka

> - zasobniki mają część zaklejoną aby nie następowało najmniejsze
> zabrudzenie, zatłuszczenie, czy przy regeneracji należałoby ją czyścić i
> na ile razy może wytrzymać.

można bardzo delikatnie przetrzeć głowicę, i wydrukować stronę testową

a tak poza tym to tusz dłużej schnie, generalnie widać że ma gorszą jakość
ale i tak ładniej to wygląda niż wydruk z niejednej badziewnej drukarki