Re: BlueSoleil 6.0 - pomocy

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 18:14:59 MET DST

W końcu znalazłem:

http://rapidshare.com/files/122354909/BlueSoleil.6.0.223.0.x86.zip |
16832 KB

Tylko, że download z niezrozumiałych powodów nie działa, ale ten problem
już jestem w stanie rozwiązać we własnym zakresie (mam nadzieję):

*You want to download the following file:

http://rapidshare.com/files/122354909/BlueSoleil.6.0.223.0.x86.zip |
16832 KB

Your IP address XXX.XXX.XXX.XXX is already downloading a file. Please
wait until the download is completed.

Premium members can download any number of files simultaneously. Become
a Premium member now. The download will be available shortly.*

Pozdrawiam,
Pawel W.

--
W 1968 wystarczyla moc obliczeniowa 2 C-64 aby poslac rakiete na
ksiezyc. Teraz 2006 potrzeba sily obliczeniowej Pentium IV 3GHz aby