Re: pecet pod kiosk informacyjny

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 09:10:19 MET DST

Użytkownik "Bzyk" <bzyk@bzyk.pl> napisał w wiadomości
news:gd99p3$5gr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Do czego? Pisz tutaj po polsku.

Wydawalo mi sie, ze to jest po polsku.. ale jakby co, to linki dolaczam:
http://www.intelweb.pl/
http://www.web-kiosk.eu/pl/index.php
http://www.windnet.pl/menu.htm

Mysle, ze mniej wiecej juz sie orientuje w rynku, ale to tylko teoria -
szukam kogos, kto juz kupowal takie rzeczy z prosba o informacje co ma, jak
mu sie to sprawdza, ile go kosztowalo itp.

Pozdrawiam
Michal