Re: pecet pod kiosk informacyjny

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 09:44:45 MET DST

Używamy taki jeden fajny kiosk, w poniedziałek zerknę na sprzedawcę i
podeślę. Robi chyba wiele wersji więc może jakaś CI przypadnie do gustu.

Chciałbym tylko dodać, że kiosk jest dość drogi i może warto pomyśleć o
innym rozwiązaniu.

Mam w jednej lokalizacji dwa kioski "hand made" ;-)

Kompy są schowane w szafeczce z kluczykiem.
Do ściany są przykręcone LCD, na wysokości brzucha jest półeczka z
klawiaturą i myszką.

Działa to w korytarzu firmy od 1.5 roku i działa.
Jakby co to koszt wymiany klawiatury i myszki jest śmieszny. Lcd też są
bardo tanie.

Ale jak narazie nie było potrzeby nic naprawiać.
Koszt takiego rozwiązania na dobrym kompie to jakieś 1000zł (zależy jaki
monitor chcesz mieć).

Oczywiście taka opcja np. dla wielkiego banku czy dla jakiejś bardzo
prestiżowej lokalizacji może odpadać.

Fotki kiepskie ale mniejwięcej wygląda to tak:
http://m.pysz.org/tmp/k1.jpg
http://m.pysz.org/tmp/k2.jpg
http://m.pysz.org/tmp/k3.jpg

mp.