Re: Maly przenosny serwer poszukiwany.

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 11:06:34 MET DST

michal pisze:
> Witam.
>
> Zaczalem szukac laptopa na ktorym moglbym uruchamiac taki jeden system ERP.
> Laptop ktory mialby to co chce wychodzi w kosmicznych pieniadzach.
> -ciach-

Jakiego rzędu pieniądze są dla Ciebie kosmiczne?

Jeśli wystarczą ci np. dwa dyski to możesz zainteresować się laptopikiem
Lenovo. Drugi dysk montujesz przy użyciu Media Bay w miejscu CD. Dla
systemów x64 możesz zastosować 2 moduły pamięci po 4GiB tym samym
uzyskasz 8 GiB. Wiem, że ThinkPad T61p obsłuży taką konfigurację.

Być może są jakieś tańsze modele tej lub innej firmy, które mają chipset
obsługujące tak duże moduły i port Media Bay (np. DELL).

Pozdrawiam,

--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"