Re: Maly przenosny desktop poszukiwany.

Autor: michal <michal_at_@kupczyki..eclipse..co..uk>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 11:52:09 MET DST

"Chopin"

> Jakiego rzędu pieniądze są dla Ciebie kosmiczne?

np 4500GBP = 20kPLN

> Jeśli wystarczą ci np. dwa dyski to możesz zainteresować się laptopikiem
> Lenovo. Drugi dysk montujesz przy użyciu Media Bay w miejscu CD. Dla
> systemów x64 możesz zastosować 2 moduły pamięci po 4GiB tym samym uzyskasz
> 8 GiB. Wiem, że ThinkPad T61p obsłuży taką konfigurację.

Teraz pracuje na HP DV9700 (Core2Duo 2.3GHz, 2GB, 2x160GB 5400 RPM non
RAID ). Uruchamiam na nim W2003 Server i nie zwija sie on specjalnie.
Uwierz mi ze od strony systemowej zrobilem wszystko co mozna dla szybkosci.

Niestety Dynamics AX potrzebuje AD ktore z kolei wymaga W2003 Server. Wiec
jestem zmuszony miec W2003 Server na laptopie.

Stad caly pomysl zeby uzyc desktopowych komponentow i uzyskac dwa-trzy
razy lepsza wydajnosc za dwa razy mniejsza cene, porzucajac laptopa na
rzecz "przenosnego desktopa".

> Być może są jakieś tańsze modele tej lub innej firmy, które mają chipset
> obsługujące tak duże moduły i port Media Bay (np. DELL).

Szukalem... Poszukam jeszcze.

Dzieki.

--
Michal