Maly przenosny serwer poszukiwany.

Autor: michal <michal_at_@kupczyki..eclipse..co..uk>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 17:57:42 MET DST

Witam.

Zaczalem szukac laptopa na ktorym moglbym uruchamiac taki jeden system ERP.
Laptop ktory mialby to co chce wychodzi w kosmicznych pieniadzach.
Pomyslalem wiec ze ja go i tak nie uruchamiam 'na kolanie', wiec moze
poswiece baterie i mobilnosc, i rozejrze sie za mocnym MALYM, PRZENOSNYM
serwerem?

Zdolnosci graficzne minimalne 1440x900...1920x1080, (zadnych gier), 2
szybkie dyski (w RAID 1), 4-8GB, szybki procesor.
Znalazlem niby plytki ITX i pasujace obodowy, ale ja potrzebuje czegos
znacznie szybszego. Ma pociagnac W2003(2008?) SQL2005, IIS, i czasem VPC.
Rozmiary jak najmniejsze.
Bylem juz na http://www.cappuccinopc.com/default.asp, ale chce cos
minimalnie wiekszego zeby weszlo 8GB i dwa dyski.

Pracuje w stalych miejscach, moge miec tam monitory.

Moze ktos cos takiego widzial? Czy moglbym prosic o jakies porady?
Z gory dziekuje

--
Michal