Re: komputer na lata?

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 20:28:09 MET DST

Marcin Kocur pisze:

> http://forum.purepc.pl/kupic-f59/Zestawy-Komputerowe-Na-Pazdziernik-2008r-t247005.html
>
> A czy ja jestem autorem powyższego?

Dobrze wiesz co miałem na myśli.

> Znowu dyskusja o wyższości jednych ramów nad drugimi... no dobra.

Nie. Ale poniżej twoja wypowiedź to już tak. Po prostu zwracam uwagę na
fakt, że droższy nie zawsze znaczy lepszy. Wszystko zalezy od tego jak
"względnie" podejdzie się do tematu.

> Po
> pierwsze cena: kilka złotych drożej. Nie mam w zwyczaju dopłacać za
> overlocking, to po prostu jest głupie. Kupuję pamięci o standardowych
> parametrach pewnych producentów, którzy sami sobie produkują pamięci od
> początku do końca.

No, dobrze gadacie :)

> [...]
> niczym nie świadczy, ale kingston wstawia chyba tylko swoje, podobnie
> jak inne szanujące się firmy.
>
> Wilk składa też Elixiry z różnych dziwnych części. Miałem 3 różne
> elixiry i wszystkie padły na różne sposoby w różnych okresach czasu. Na
> szczęście wieczysta gw. Wymieniłem na kingmaxy i działają do teraz.
> Ostatnio kupiłem DDRII i też działa. Kolega kupił nowego kompa z DDRII
> Goodram i była uszkodzona od razu.
>
> Zbieg okoliczności? Nie wiem. Ale Kingstony były kiedyś bardzo
> popularne, posiada je wielu ludzi. Kiedy ktoś się skarżył, że mu się

Ja myślę, że jednak zbieg okoliczności. Miałem/mam Elixiry, Kingmaxy,
Twinmosy, Goodramy, Patrioty, Hynixy, Kingstony, no a z uszkodzonych to
chyba trafiły się ostatnio Kingstony właśnie. Ale to niczego nie
dowodzi. Zdecydowanie zbieg okoliczności, albo jeden z setki różnych
innych czynników.

--
Slaw