Re: monitor LCD

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 20:16:26 MET DST

szaradi wrote:
> Witajcie
> Potrzebuje rady co do monitora (jaki kupić do max 700zł)
> zastosowanie głównie gry i filmy (potem internet)

Jakieś dwa miesiące temu kupiłem Samsunga 2243lnx (500 zł) i jestem bardzo
pozytywnie zaskoczony. Oczekiwałem taniego badziewia, a dostałem monitor,
na którym można wygodnie surfować po sieci, trawić korespondencję, oglądać
filmy i grać, a w zakresie mocno amatorskim nawet obrabiać zdjęcia. W
dodatku da się dość mocno przyciemnić obraz (do pewnego momentu
przyciemniana jest świetlówka, pod koniec skali zmniejsza kontrast/jasność
samego obrazu) - istotne, gdy lubisz siedzieć przy PC w półmroku. Jedyne
istotne niedociągnięcie, jakie zauważyłem to lekko bucząca przetwornica
przy znacznym zmniejszeniu jasności.

k,