Re: komputer na lata?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 22:01:18 MET DST

Osoba Slaw napisała na pl.comp.pecet:

> Wyjaśnij mi np. to:

http://forum.purepc.pl/kupic-f59/Zestawy-Komputerowe-Na-Pazdziernik-2008r-t247005.html

A czy ja jestem autorem powyższego?

> A tak z moich doświadczeń to montuję GoodRamy już od dłuższego czasu w
> różnych kompach i jakoś nikt nie narzeka. Narzekają tylko Ci którzy są
> w stanie zapłacić 50% więcej za 10% szybsze ramy chodzące na wyższych
> napięciach :) No i te ramy maja gwarancję wieczystą a nie tylko 10
> lat. Poza tym Kingston nie jest w niczym lepszy a tylko droższy.

Znowu dyskusja o wyższości jednych ramów nad drugimi... no dobra. Po
pierwsze cena: kilka złotych drożej. Nie mam w zwyczaju dopłacać za
overlocking, to po prostu jest głupie. Kupuję pamięci o standardowych
parametrach pewnych producentów, którzy sami sobie produkują pamięci od
początku do końca.

Goodram wstawia swoje kości i kości kingstona do modułów. Niby to o
niczym nie świadczy, ale kingston wstawia chyba tylko swoje, podobnie
jak inne szanujące się firmy.

Wilk składa też Elixiry z różnych dziwnych części. Miałem 3 różne
elixiry i wszystkie padły na różne sposoby w różnych okresach czasu. Na
szczęście wieczysta gw. Wymieniłem na kingmaxy i działają do teraz.
Ostatnio kupiłem DDRII i też działa. Kolega kupił nowego kompa z DDRII
Goodram i była uszkodzona od razu.

Zbieg okoliczności? Nie wiem. Ale Kingstony były kiedyś bardzo
popularne, posiada je wielu ludzi. Kiedy ktoś się skarżył, że mu się
popsuły?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur