Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 19:18:11 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>No to pokaż mi ciężarówkę z silnikiem benzynowym 1300ccm, skoro chcesz
>bezsensownego porównania samochodowego.

Nosz zaraz zejdę.
Właśnie o to chodzi, że podobnie jak w serwerach nie montuje się zwykle
kastrowanych celeronów _ze względu na projektowane obciążenie_, tak w
ciężarówce raczej nie wkłada się silnika z motorynki _ze względu na
projektowane obciążenie. Ale główna różnica pomiędzy samochodem osobowym
a ciężarowym jest zupełnie gdzie indziej. Pomiędzy serwerem a desktopem
takiej różnicy nie ma.

>Dlategoboponieważ ripowanie audio jest czynnością raczej nieserwerową.

Jak już napisałem obok, nie o takie zgrywanie mi chodziło.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Ostatnie  osiem linijek od razu zniechęca do
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. dalszego czytania(Marta Jermaczek)