Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta-nospam.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 17:33:02 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>
> Poza HA i wydajnością. Bo to jest dość oczywiste i nie wynika z rzekomej
> różnicy w zadaniach, a co najwyżej w różnicy w obciążeniu i różnicy w
> potrzebowanej dostępności. To tak jakbyś (jak lubimy porównania
> samochodowe, prawda?) jako kluczową cechę odróżniającą samochód
> ciężarowy od sportowego wymieniał pojemność silnika.

No to pokaż mi ciężarówkę z silnikiem benzynowym 1300ccm, skoro chcesz
bezsensownego porównania samochodowego.

> Dlategoboponieważ?

Dlategoboponieważ ripowanie audio jest czynnością raczej nieserwerową.

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |