Access Point do routera VoIP?

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 19:19:39 MET DST

Mam w domu router LinkSys RT31P2 (z bramką VoIP). Do gniazda WAN wchodzi
kabelek od osiedlowego ISP (mam stały IP). Do jednego gniazda LAN wpięty
stacjonarny komputer, a sporadycznie do drugiego wpinam laptopa.
Chciałbym nieco ułatwić pracę na laptopie - stąd pomysł o łączu WiFi.
Wymyśliłem, że najtańszym rozwiązaniem będzie zakup taniego router/access
pointa WiFi i wpięcie go do jednego gniazda LAN w/w routera. Myślicie, że to
dobry pomysł? tym samym laptop będzie miał dostęp do Internetu poprzez
Access Point WiFi i Router.
Zmiana routera (z bramką VoIP) na pewno będzie droższym rozwiązaniem - tym
bardziej mi nie pasującym, że nie mam zastrzeżeń do działania mojego
Linksysa - zarówno w zakresie routera, jak i bramki VoIP. Zamierzam wyłączać
access pointa gdy tylko nie będę korzystał z laptopa.
Myślałem o zakupie np. takiego access pointa jak
D-Link DI-524.
PS: Mieszkanie w bloku pow. 70m2.

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"