Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 19:14:11 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Podobnie "mniejszość".

Owszem. Dlatego nie twierdzę, że czegoś jest większość, czy mniejszość.

>No dobrze, ale po co miałbym łączyć moc 2 komputerów? Farmę renderującą
>mam sobie postawić czy jak?

Skoro za cenę jednego komputera musisz kupić dwa, to oczywistym jest, że
będą one słabsze. Jeżeli zapotrzebowanie na moc obliczeniową masz
"szpilkowe", to mając jeden komputer możesz go w tych momentach
wykorzystać "na 100%". Mając dwa osobne wykorzystujesz tylko jeden na
sto procent. Tyle że jest to słabszy komputer.

>Parę dni temu stał taki u mnie w firmie. Cena OIDP 1399zł, bez Windows.

Czyli już z 1300 zrobiło się 1400. (a było 1000 na początku). Pewnie
jeszcze bez dysku, bez pamięci, bez systemu operacyjnego. Może i bez
baterii. I raczej nie na C2D. I na koniec okaże się, że wcale nie
z dwuletnią gwarancją.

--
  Kruk@ -\                   | C Error #009: FATAL! Portable code found
          }-> epsilon.eu.org |