Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta-nospam.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 17:01:08 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>
> No cóż, ta "większość" jest dość mocno nieweryfikowalna.

Podobnie "mniejszość".

> Po raz kolejny - od kiedy 2*x+2*y jest równe 1*x (no, minimalnie więcej
> niż 1)+2*y?

Źle przeczytałem to co napisałeś wcześniej.

> Nie. Staram się pokazać Ci, że o ile w przypadku jednego komputera
> możesz sobie alokować zasoby, o tyle w przypadku dwu osobnych komputerów
> już czegoś takiego nie zrobisz.

No dobrze, ale po co miałbym łączyć moc 2 komputerów? Farmę renderującą
mam sobie postawić czy jak?

> Że, khem, co?
> http://www.komputronik.pl/Notebooki/Lenovo_IBM_/Lenovo_3000__seria_N200/katalog,kat,6502/

Parę dni temu stał taki u mnie w firmie. Cena OIDP 1399zł, bez Windows.

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |