Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 14:00:15 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Pytałeś o techniczny punkt widzenia.

Poza HA i wydajnością. Bo to jest dość oczywiste i nie wynika z rzekomej
różnicy w zadaniach, a co najwyżej w różnicy w obciążeniu i różnicy w
potrzebowanej dostępności. To tak jakbyś (jak lubimy porównania
samochodowe, prawda?) jako kluczową cechę odróżniającą samochód
ciężarowy od sportowego wymieniał pojemność silnika.

Dlategoboponieważ?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Dimensios  can be in units of em, ex, i, pt,
\  Kruk@epsilon.eu.org   / pc, cm, mm, dd, cc, bp, or sp; but yours  is