Re: Zasilacz

Autor: et <mabonadek39_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 11:41:14 MET DST

> a jaki konkretnie?

Nawet nie wiem dokładnie jakiś stary sprzed paru dobrych lat :)

> a jeśli chodzi o zasilacze "400W" to porównaj prądy poniższych
> zasilaczy:
>
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=6867&katid=14
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=11204&katid=14
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4855&katid=14

Czyli 400W wystarczy do mojej konfiguracji kompa? Dane techniczne nic mi
nie mówią dlatego pytam. Tagan za drogi, Take Me najtańszy i najbardziej
mnie interesuje ale możesz coś powiedzieć o głośności pracy? Chieftec za
150 musiałby być ekstremalnie cichy żebym sie na niego zdecydował...

pozdrawiam
et