Re: komputer na lata?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 22:36:33 MET DST

Osoba zamrówczały napisała na pl.comp.pecet:

> do dobra :) już mi się nie podoba ten komp :)
> czyli tak: karta graficzna nie Intela

Patrząc na wypowiedź Konrada może być ;)

> a orientujecie się może czy można kupić komputer (w całości) poniżej
> 700zł który będzie mi służył lata?

Widzę, że ktoś się musiał zlitować:
http://proline.pl/?id=konfigurator&0:AMD+SEM+LE-1200;1:GIGA+GA-M68SM-S2L;3:KINGMAX+DDR2+1GB+800;5:SAM+320+16+HD321KJ;6:CC+3001II+S%2FB;7:CHIEF+GPS+450AA-101A;8:LITEON+20A4H+O+B

Trochę przesadziłem z ceną. Na allegro możesz poszukać sobie zasilaczy
marki delta (zwykle koło 60zł). Do tego możesz kupić używany dysk
twardy (ja kupiłem samsunga pod sata 160GB za 68zł sprawny, z wysyłką
80zł). Wtedy zmieścisz się w 700zł i sobie kupisz jeszcze nową
klawiaturę i myszkę, a jak styknie to i głośniki.

Niestety, ale na dzień dzisiejszy mało jest sklepów, w których można
kupić wszystko. Z tymi częściami zawsze możesz iść do jakiegoś sklepiku
i zapłacić 30zł za poskładanie.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur