Re: komputer na lata?

Autor: zamrówczały <l.acervorum_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 19:40:17 MET DST

do dobra :) już mi się nie podoba ten komp :)
czyli tak: karta graficzna nie Intela
ramy od kingstona
zasilacz ? jaki musi być żebym nie musiał za 3 lata go remontować?

ehh myślałem że dzisiaj kupić komputer to pestka, a tu wychodzi na to
że nie :) aktualnie mam 12 letniego grata, którego do dzisiaj
otwierałem tylko po to żeby dołożyć kostkę ramu i wymienić cdrom :)(do
tej pory jest cichy, tylko starość nie radość ni stąd ni z owąd zaczął
się zacinać, pracować w tempie dżdżownicy i musiałem mu zainstalowc
win98 bo 2000 nie szło :D)

a orientujecie się może czy można kupić komputer(w całości) poniżej
700zł który będzie mi służył lata?