Re: komputer na lata?

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 20:44:30 MET DST

Marcin Kocur pisze:

> Zintegrowana karta graficzna Intel? Graphic Media Accelerator 950
>
> Hyym. Intel pewnie ładnie chodzi na Linuksie, ale sprawdziłeś
> wcześniej? ;) Poza tym karty Intela są chyba dosyć słabe nawet jak na
> takie zastosowania.

Sprawdzałeś? Nie? A ja tak i nie mam nic Intelowi do zarzucenia w tej
kwestii. Są oczywiście producenci *wydajniejszych* rozwiązań, ale
każdemu według potrzeb.

> GoodRam DDR2 2048mb 800mhz PC6400
>
> Ram szybszy niż możliwości płyty. Nie szkodzi. Ale co do firmy... była
> nawet ostatnio dyskusja na ten temat. Osobiście wziąłbym kingstona czy
> coś innego z 10 letnią gwarancją.

Wyjaśnij mi np. to:
http://forum.purepc.pl/kupic-f59/Zestawy-Komputerowe-Na-Pazdziernik-2008r-t247005.html

A tak z moich doświadczeń to montuję GoodRamy już od dłuższego czasu w
różnych kompach i jakoś nikt nie narzeka. Narzekają tylko Ci którzy są w
stanie zapłacić 50% więcej za 10% szybsze ramy chodzące na wyższych
napięciach :) No i te ramy maja gwarancję wieczystą a nie tylko 10 lat.
Poza tym Kingston nie jest w niczym lepszy a tylko droższy.

> Zasilacz ATX 400W PPFC - mocny, cichy, wydajny
>
> Fajnie. Czyli w sumie nie wiadomo co. Jak chcesz za 2-3 lata wymieniać w
> nim kondensatory, śmiało.

> Moja rada: złóż sobie sam. Przynajmniej dobierz części, a w sklepie
> niech poskładają. Może komuś będzie się chciało tutaj rzucić konfigiem.

Zgadzam się co do zasilacza i rzucenia przykładowym konfigem: patrz wyżej.

--
Slaw