Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 19:23:22 MET DST

Dnia Tue, 14 Oct 2008 19:02:28 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Andrzej Libiszewski schrieb:
>
> (...)

> Systemy nie-Windows nie maja DirectX. Uzywa sie tam raczej OpenGL.
> I nic nie stoi na przeszkodzie, aby z tego korzystac w oddzielnych sesjach.

OpenGL jest elastyczniejszy pod tym względem jak się zdaje, ale też taka
aplikacja może pożreć tyle zasobów, że druga osoba pracę będzie miała
utrudnioną.

> Ktos tam wklejal link do firmy Userful, oni robia taka dystrybucje.

No to wyjątek akurat :)

> Ale zgadza sie, w typowej dystrybucji jakakolwiek reczna edycja
> konfiguracji serwera X to zadanie ponad sily zwyklego smiertelnika. Nie
> mowiac juz o takim wyedytowaniu konfiguracji, ktora ma zrobic komputer
> "multiseat".

Ano właśnie.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX