Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 19:02:28 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

(...)

> Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Extendery podnoszą koszty, a ogólnie taki
> podział zdaje się uniemożliwia sensową pracę gdy na jednym stanowisku
> odpala się pełnoekranową aplikację DirectX. Pewny tego nie jestem, jakoś
> nie testowałem, więc jak się mylę, to może ktoś oswieci?

Systemy nie-Windows nie maja DirectX. Uzywa sie tam raczej OpenGL.
I nic nie stoi na przeszkodzie, aby z tego korzystac w oddzielnych sesjach.

> Patrząc po ręcznym tworzeniu konfigów dla X-serwera/ów nie powiedziałbym,
> że umożliwiają to w szczególnie prosty sposób. A już na pewno nie OOTB.

Ktos tam wklejal link do firmy Userful, oni robia taka dystrybucje.

Ale zgadza sie, w typowej dystrybucji jakakolwiek reczna edycja
konfiguracji serwera X to zadanie ponad sily zwyklego smiertelnika. Nie
mowiac juz o takim wyedytowaniu konfiguracji, ktora ma zrobic komputer
"multiseat".

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org