Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 14:09:20 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^*
>(*)"aby dwie osoby mogly z internetu skorzystac"

Owszem. Masz jeden komputer i łącze do internetu. Chcesz żeby druga
osoba mogła skorzystać równocześnie. I co ona sobie z tym routerem
zrobi? Erjotkę sobie wsadzi w... ?

>Rozumiem, że drugi monitor, klawiatura i mysz nie wymagają prądu,
>podłączenia, miejsca i tak dalej? Malutka skrzynka poleasingowego della
>(cichego i zimnego) spowoduje po prostu okrutny węzeł gordyjski z kablami,
>jak ją dodasz do zastanego.

Nie żartuj. Przestarzały komputer ma podobne zapotrzebowanie
energetyczne co.... brak komputera? (bo monitor oczywiście występuje w
obu przypadkach).

>Ale niech ci będzie: używany lapek za 1000zł (odpada koszt monitora,
>klawiatury i myszy, więc wyższy koszt jest iluzoryczny),

Raczysz żartować? Koło ergonomii to rozwiązanie nawet nie przechodziło.

>albo modny nowy
>netbook (skoro to i tak do internetu), zapewni ci wymaganą funkcjonalność

Znaczy, niecałe dziesięć cali ekranu i zdegenerowaną klawiaturę
porównujesz z normalnej wielkości monitorem i pełnowymiarową klawiaturą?

--
\------------------------/ Borg,  Borg time ago. In an assimilation far
| http://epsilon.eu.org/ |