Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 14:05:05 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Bo ponieważ? Do przechowywania na dysku/udziale sieciowym danych
>potrzebujesz licencji na oprogramowanie tworzące te dane?

Do pracy na tych danych na dwu różnych urządzeniach zazwyczaj potrzebuję
dwu różnych licencji na oprogramowanie (sprawdzić czy nie stary Borland
w bardzo szczególnych warunkach).

>Teoretycznie tak, ale większość zadań polegających na długotrwałych
>obliczeniach to chyba jednocześnie zadania nie wymagające interakcji z
>użytkownikiem - można je włączyć korzystając z przełączania użytkowników i
>zostawić niech sobie mielą procesorem.

Ale przez pozostałą część czasu komputer stoi odłogiem, podczas gdy
mogłyby na nim spokojnie pracować dwie osoby równocześnie.

>Zapewne.

Niestety. Pisałem to już wielokrotnie - obecne regulacje narzucają na
konsumenta (użytkownika oprogramowania) zarówno ograniczenia jak dla
utworów, jak i niemalże jak dla przedmiotów materialnych, nie dając
równocześnie praktycznie żadnych uprawnień ani z jednego, ani z drugiego
modelu. Taki lajf. :-/

--
  Kruk@ -\                   | I am Dyslexia of Borg,  Prepare to have your
          }-> epsilon.eu.org | ass laminated.